vrijdag 16 november 2007

Hoe denk ik er nu over?

Ik vond kinderen altijd al heel leuk.
Ze zijn heel onschuldig en eerlijk. Nu heb ik wel zoiets van; had ik toen maar gekozen voor deze opleiding.
Waarom ik dat toen niet heb gedaan weet ik ook niet, want het is echt heel leuk.
Ondanks dat ik ouder ben dan de meesten valt het mij meestal niet eens op.
De opleiding is natuurlijk voor iedereen hetzelfde en ze behandelen ook iedereen hetzelfde.
Ik ben blij dat ik toch heb gekozen om deze opleiding te gaan doen want ik kan me hier echt mijn toekomst bij voorstellen en dit had ik voordat ik met de opleiding begon niet.
Het lijkt me geweldig om straks echt aan het werk te gaan in een kinderdagverblijf.
En als ik dan eventueel nog verder wil, dan zie ik dat dan wel weer, eerst maar eens aan het werk!

1 opmerking:

Juud zei

heej Kim, hoe ist?? met mij wel okee!!
Ik ben Judith Nijhuis uit de klas WA5sp3-B
Ik ben jou buddy voor de komende tijd!.
Vandaar dit berichtje,laat ook ff een berichtje bij mij achter.