donderdag 4 oktober 2007

Zo denk ik er nu over

Ik denk dat het voor kinderen heel leuk en gezellig is om naar de BSO te gaan.
Je mag er zelf weten wat je gaat doen en alles is er. Je kan computeren, maar ook buiten spelen of gewoon binnenspelen en bijvoorbeeld knutselen.
Kinderen zijn heel creatief en ik denk ook dat het goed is dat ze dit kunnen uiten.
Ook vind ik het goed voor de sociale vaardigheden van de kinderen. Ze leren er namelijk met anderen op een goede manier om te gaan elkaar en te delen.

2 opmerkingen:

Evaa zei

heej kim

ik vind niet dat je je kinderen altijd nar een bso kan sturen omdat je toch niet voor niets kinderen hebt?
en daarbij weet je niet of alle kinderen het wel zo leuk vinden om naar een bso te gaan, misschien gaan ze veell iever naar huis om daar met vriendjes en vriendinnetjes te spelen.

-X- Eva

Kim zei

Hey Eva!

Ik denk dat het voor kinderen wel heel leuk is om naar de BSO te gaan. Ze hebben er de vrijheid om te spelen en om te kiezen waar ze mee willen spelen.
Maar ik denk ook net als jou dat niet alle kinderen het leuk vinden. Misschien dat ze liever thuis zijn in een vertrouwde omgeving en met hun eigen vertrouwde speelgoed.

x Kim